2014. december 8., hétfő

Hírek

Sziasztok!

Tudom, kicsit eltűntem, és ezért most elnézéseteket kérem, de annyi minden összejött az utóbbi hetekben, hogy semmire sincs időm sajnos. Munka, vizsgák, felvételi... És mind-mind teljes odafigyelést igényel. De 17-én végzek a legtöbb dologgal, így utána már újra tudok időt szánni a blogra is, mert elhihetitek, nekem hiányzik a legjobban! Pont emiatt olyan bosszantó, hogy nincs időm rá...

De nem panaszkodni jöttem, hanem egy hírt hoztam nektek: már lehet, hogy találkoztatok vele, de ha mégsem, akkor most hallhatjátok: karácsony alkalmából Rowling újabb történetekkel meglepetésekkel örvendeztet meg minket, méghozzá pontosan 12-vel! December 12-től minden nap meg fog jelenni egy-egy új rejtvény: néhány egy új írást rejt, más ajándék galleonokat, megint más pedig új bájitalokat.

Ahogy mondtam, 17-ig biztosan nem tudok jelentkezni, de utána igyekszem olyan gyorsan behozni a lemaradást, ahogy csak tudom. És karácsonyra már biztosan olvashatjátok mind a 12 történetet magyarul :)

Addig is köszönöm a türelmeteket, és remélem, mind izgatottan várjátok az új történeteket - szerintetek miről fognak szólni?


12 megjegyzés:

  1. ez jó hír, kíváncsi leszek a történetekre. Neked pedig további jó munkát, szerencsét, meg minden hasonlót :)

    VálaszTörlés
  2. Sok sikolyt a vizsgáidhoz! :)

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert a vizsgáidhoz! :) Sajnos nem 12 vadonatúj történet fog érkezni Rowlingtól, hanem a Pottermore-on lesz minden nap valami kis meglepi a játékosoknak (pl új bájitalok, újabb jelenetek a Főnix Rendjéhez)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Igazad van, javítottam is a hírt.

      Törlés
    2. Végül mégis lett pár új történet. :) Kicsit felemás érzéseim vannak, hogy máris belekezdtek a Félvér hercegbe, és nem adtak jeleneteket a Főnix Rendjéhez. :/ Bár továbbra is reménykedek, hogy a karácsonyi meglepi akcióban oda is kerül még valami. :)

      Törlés
    3. Így van:) Én is furcsállom, hogy olyan kevés tartalom került a Főnix Rendjébe... És én is remélem, hogy oda is kapunk még valamit :)

      Törlés
  4. Szerintem történet lesz
    És nem csak a játèkosoknak ( legalább is remélem )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó lenne, de sajnos az Insideren azt írják, hogy lesz történet, ajándék galleon és új bájitalok - meglátjuk...
      Tényleg jó lenne 12 új történtet kapni :)

      Törlés
  5. Nem tudjátok véletlenű,l hol lehetne
    magyarul olvasni ?

    VálaszTörlés
  6. Én nem tudom de ha tudjátok írjátok meg pls.

    VálaszTörlés