2016. január 28., csütörtök

Beosztás - újra a Pottermore-on!

Sziasztok!

Ma csodás hír érkezett a Pottermore háza tájáról - újraindult a beosztás az oldalon! Azoknak, akiknek még nincs házuk, azoknak, akik lemaradtak az előző honlapról, és azoknak is, akik az előzőn jelen voltak :)

Facebookon kaptunk egy kis segítséget is, így hipp-hopp el lehet jutni a beosztásig, ami ezen a linken érhető el.


Első lépésként mindenkinek regisztrálnia kell - azoknak is, akik régen tagok voltak. De később, ha úgy döntötök, vissza lehet igényelni a régi házatokat és pálcátokat.


A Join Now-ra kattintva elkérik néhány adatunkat, majd kapunk egy emailt egy ellenőrző kóddal. Ezután már választhatunk is, hogy a régi profilunkat szeretnénk visszakapni, vagy újra szeretnénk kezdeni az egészet. Ha a régit akarjuk, akkor meg kell adni a felhasználónevünket, és már ki is írja a rendszer, hogy melyik házhoz tartozunk, és milyen pálcát kaptunk anno.


Ha a beosztás mellett döntötök, olvashattok a Teszlek Süvegről, és kapunk néhány kérdést is - ezek ugyanazok, mint régen voltak. Itt írtam a saját kérdéseimről.
A pálcaválasztásnál olvashatunk Ollivanderről, és újabb kérdések után megkapjuk a pálcát is. Itt szintén a régi kérdések jönnek fel újra, ezeket itt találjátok.

Az adatlapunkon pedig viszontláthatunk néhány híres embert, aki a házunkban tanult, a házba tartozók legfontosabb tulajdonságait, néhány írást és tartalmat, amit Rowling osztott meg velünk mióta elindult az oldal, letölthetünk egy csomagot, ami tartalmaz egy, a házunk címerével ellátott háttérképet, egy Facebook borítóképet és hasonló képeket, illetve feltűnik az üdvözlő szöveg is, amit régen is megkaptunk a beosztás után - ha valaki lemaradt volna ezekről, a következő linkeken eléri őket magyarul: Hollóhát, Griffeldél, Mardekár, Hugrabug.

A Wand fül alatt pedig a pálcánk tulajdonságait látjuk, részletesen, leírással együtt. Ezekről is volt már korábban szó a Pottermoreon, és én le is fordítottam őket: Pálcakészítéshez használt fák 1. rész, 2. rész, Pálcamagok, Pálcák hosszúsága és rugalmassága.

Ki melyik házba került? :)


És végül: annyira jó ezt látni!! (vagy csak én vagyok ennyire izgatott? :D)


4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én még csak most regisztráltam elsőnek és nagy segítség a blogod.
    A ház beosztásnál nem teljesen ugyanazok a kérdések volt, viszont amikor a pálca választásnál voltam akkor teljesen ugyanazok a kérdések voltak. ;)
    Amúgy pedig Griffendéles lettem. :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nekem azt dobja ki a link mikor regisztralni akarok hogy "ssl hiba" miért? Nem tudsz segiteni? Vagy valaki?

    VálaszTörlés