2016. január 27., szerda

Hogyan tovább?

Sziasztok!

Érkezett egy kérdés, hogy miszerint választom ki, hogy éppen mit fordítok le, ezért arra gondoltam, mi lenne, ha ti döntenétek el, mi legyen a következő fordítás témája. Lent felsorolom, hogy melyek azok a tartalmak, amiket még nem fordítottam le, és kommentben írjátok meg, hogy miről olvasnátok legközelebb :)

  • A Hopp-hálózat
  • Zsupszkulcsok
  • Színek
  • A Kviddics Világkupa történelme
  • Kviddics Világkupa (1990-2014)
  • Skót rögbi
  • Beauxbatons Mágusakadémia
  • Durmstrang
  • Reggeli Próféta
  • A roxforti tó
  • Baglyok
  • Merengő
  • Betegségek
  • Mágiaügyi miniszterek
  • Thesztrálok
  • Sybill Trelawney
  • Nevek
  • Azkaban

U.i.: kicsit szeretném átalakítani az oldal kinézetét, úgyhogy ne lepődjetek meg, ha a következő napokban furcsaságokat láttok a blogon :)

6 megjegyzés:

  1. én szívesen látnám a Beauxbatons

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Mágiaügyi minisztereket. :)

    VálaszTörlés
  4. Bármelyiknek nagyon örülnék, de ha választani kell, legyen mondjuk a Beauxbatons. (Ezek egyébként hol találhatók az angol Pottermoreon?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Itt találhatóak az írások: https://www.pottermore.com/writing-by-jk-rowling
      De nincs összegyűjtve minden, viszont a bal felső sarokban van egy iránytű, arra rákattintva rá lehet keresni bármire :)

      Törlés
  5. A Kviddics Világkupa történelme lehetőleg a kezdetektől eléggé érdekel. amúgy én Oliver2002hun vagyok

    VálaszTörlés