2016. január 7., csütörtök

Új Pottermore

Sziasztok!

Bizonyára már rengetegen találkoztatok az új Pottermore oldallal, ami néhány hónapja teljes átalakuláson esett át.

Bevallom őszintén nekem egyelőre nem tetszik az oldal, szerintem nem lehet rajta rendesen kiigazodni, ha Rowling írásait keressük. Persze a hírekhez könnyen hozzá lehet férni, de nem ez kellene, hogy a Pottermore lényege legyen. Mindenesetre nem az én tisztem eldönteni, hogy jó-e a honlap vagy sem, úgyhogy próbálom majd kihozni belőle a legjobbat :)

A régi írásokról vannak elérhető listák, ezeket egyesével vissza lehet keresni az oldalon, az újakról pedig ha minden igaz, értesítenek minket az összes létező közösségi oldalon.

Az új oldalról és a további tervekről nem sokat tudni. A házakba történő beosztás és a pálcaválasztás vissza fog térni. és valamikor a jövőben patrónust is fogunk kapni, de hogy milyen formában, ezt nem árulták még el.

Nekem azért hiányzik az egésznek a játékos része, ahogy fel lehetett fedezni az egyes jeleneteket, és végigjárni a könyvek helyszíneit - bár ez az ötödik könyvhöz érve már korántsem volt olyan részletes mint a legelején sajnos.

Ennyit az új oldalról, a következőkben pedig visszatérnek a fordítások: azok, amikkel el vagyok maradva, és természetesen az újak is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése