2016. január 2., szombat

Boldog új évet, potterheadek!




Az újévi jókívánságok mellett van egy bejelenteni valóm is nektek: a hosszú szünet után úgy döntöttem, felélesztem a blogot!

Tudom, hogy már többször bejelentettem, és megígértem, de rajtam kívülálló okok miatt ez mégsem sikerült.
Tavaly februárban kezdtem a mesterképzést a Corvinuson, ami nehezebbnek bizonyult, mint bárki gondolta volna - annyi időmet elvette az egyetem, hogy semmi energiám nem maradt a blogra. Most, hogy már a második félévemen is túl vagyok, úgy érzem, a neheze már a hátam mögött van, és most már több időm lesz olyan dolgokra, mint a blog.

Nyáron is újra próbálkoztam, de akkor pedig a nyakamba szakadt egy költözés és lakásfelújítás, és emellett szintén nem maradt elég időm vagy energiám sajnos.

Viszont borzasztóan hiányzik, ezért az újévi fogadalmaim között az első helyen szerepel a blog felélesztése, és mindent meg fogok tenni, hogy betartsam legalább ezt a fogadalmat.

Nagyon izgalmas év áll előttünk, jön az új film, most jelent meg az illusztrált Bölcsek köve, és ha minden igaz, jönnek a következő kötetek is hasonló formában, és a blogon is sok-sok újítás lesz - remélem, elnyeri majd a tetszéseteket.

És végül - bár inkább ezzel kellett volna kezdenem - szeretném megköszönni az üzeneteket, a sok érdeklődést, a biztatásokat, amelyeket az elmúlt évben küldtetek nekem. El sem tudom mondani, mennyire jól esik, hogy ennyien várjátok az új bejegyzéseket, óriási erőt ad, szóval köszönöm Nektek! <3

4 megjegyzés:

  1. Neked is boldog új évet! Örülök, hogy feltámad a blog. És arra kérnélek (szerintem a többi olvasód nevében is), hogy ha ilyen hosszú időre eltűnsz, akkor egy-két havonta jelentkezz, legalább annyival, hogy "még vagyok, csak el lettem havazva"
    Amúgy mi a terved a bloggal most, hogy közben megújult a Pottermore? Ez mennyiben érinti a terveidet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos amit írsz, igyekszem tartani magam ehhez, de remélem, már nem lesznek olyan nagy fennakadások, mint eddig voltak :)
      A terveim nem igazán változtak, szeretnék lefordítani mindent, amit Rowling a Pottermore-on keresztül osztott meg velünk, csak most kell egy új rendszer, mert a fejezetenkénti fordítás már nem fog működni :/

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy visszatérsz. :)

    VálaszTörlés